Wymieniłem cewkę, aparat zapłonowy, filtr węglowy, kable, świece, filtr powietrza, przepustnica na nowe i wciąż obroty silnika znajdują się między 1500 a 2000 obr. na minutę. Dokonałem adaptacji przepustnicy i dalej to samo. Auto jest z 1999r. Co jeszcze można zrobić-POMOCY
zostaje jeszcze tylko chyba jedna mozliwosc....nieszczelnosc w kolektorze dolotowym, jesli w/w elementy zakładałeś nowe i są pewne to raczej innej mozliwosci nie ma...posciagaj puszke filtra zapal i sluchaj czy nie syczy, oczywiscie zakladam ze w vagu nie ma zadnych błędów.
TAK BŁEDY ZOSTAŁY SKASOWANE CZESCI SĄ NOWE .ALE DZIS NA KOMIE WYSZŁO ZE NOWA PRZEPUSTNICA MA NIE WIELKIE PRZECHYLENIE W STANIE SPOCZYNKU 5.7 CZY JAKOS TAK KILKA RAZY ROBIŁ ADAPTACJE I NIC OBROTY WCIAŻ ZNAJDOWAŁY SIE MIEDZY 1500 A 2000 OBROTÓW. SŁYSZAŁEM ZE TEN SILNIK WŁASNIE NIE LUBI NIESZCZELNOSCI. JUTRO POSŁUCHAM I Z PEWNOSCIĄ NAPISZE CO I JAK Z GÓRY DZIEKUJE I ABY POMOGŁO.
[ Dodano: Czw 04 Lis, 10 23:41 ]
WCZESNIEJ MECH STWIERDZILI ZE USZKODZXONA PRZEPUSTNICA ALE GDY KOSKA BYŁA PODPIETA POD PRZEPUSTNICE TA STERUJĄCA RUSZAŁO PRZEPUSTNICA NA DOŁ DO GORY I OROTY WARIOWAŁY ALE GDY KOLEGA ODŁACZYŁ W PRZEPUSTNICY KABELEK OD STEROWANIA OBROTY SPADŁY DO 600 NA CIEPŁEM SILNIKU ALE NIE WARIOWAŁY USTATKOWAŁY SIE. CZASEM AUTO GASŁO BO BYŁY ZA NISKIE.
Komentarz